Logo của kho lưu trữ
  • Đăng nhập
    hoặc
    Có phải bạn quên mật khẩu?
  • ...
  • ...
Logo của kho lưu trữ Trung tâm khoa học thông tin thư viện thư viện kỹ thuật số
Cổng thông tin
OPAC
  • Đăng nhập
    hoặc
    Có phải bạn quên mật khẩu?
  • ...
  • ...
  • Đơn vị & Bộ sưu tập
  • Duyệt theo
    • Năm xuất bản
    • Tác giả
    • Nhan đề
    • Chủ đề
    • Kiểu tài liệu
  • Thực thể
  • Trợ giúp
  • Liên hệ
  1. Trang chủ
  2. Duyệt theo chủ đề

Duyệt

  • Đơn vị & Bộ sưu tập
  • Năm xuất bản
  • Tác giả
  • Nhan đề
  • Chủ đề
  • Kiểu tài liệu

Hồ sơ tác giả

  • Bùi Thanh Thủy (78)
  • Nguyễn Văn Thiên (35)
  • Mai Anh Tuấn (25)
  • Dương Văn Sáu (14)
  • Đinh Công Tuấn (14)
  • Nguyễn Hữu Nghĩa (13)

Load More

  1. Trang chủ
  2. Duyệt theo chủ đề

Duyệt theo Chủ đề "Affect"

Chuyển tới một điểm trong chỉ mục:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Hoặc nhập chữ cái đầu tiên
Đang hiển thị 1 - 1 của tổng số 1 kết quả
Số kết quả/trang
Tùy chọn sắp xếp
  • Ấn phẩm
    Factors Affecting Arts Marketing of Theaters in Hanoi, Vietnam
    (2022) Nguyễn, Thị Anh Quyên
    Arts marketing is the inevitable development trend of contemporary society, in the context of international exchanges and integration deepening and the competition in the arts field is becoming more and more intensive. If arts organizations want to successfully carry out marketing activities, they need to have a deep understanding of both theoretical and practical aspects of arts marketing. Theoretically, many researchers have pointed out that the factors impacting and affecting arts marketing include internal environment and external environment factors, in which the important factors are the external environment ones, including: Economic, political and legal factors; Cultural, social and technological factors. The objective of this study is to evaluate the influence of external environmental factors on arts marketing of theaters in Hanoi, Vietnam. The author inherits the above research points and conducts a practical survey for 50 managers and 150 artists of 12 theaters in Hanoi capital, VietnamThe important contribution of the study is shown by the author through the results of testing the scales, analyzing the correlation between the scales and testing the research hypothesis, which is: economic, political, legal factors (EPL) and Cultural, social and technological factors (CST) all have an impact on arts marketing (AM) of theaters in Hanoi, Vietnam. Moreover, Economic, political and legal factors (EPL) have a stronger influence on Arts Marketing (AM). The research results are also meaningful to many Vietnam's arts managers in planning and adjusting policies to achieve results and effectiveness in marketing activities to bring art works to the public; adapting to the market, in line with the movement and development trend of Vietnamese society and international integration.