Ấn phẩm:

Exploring poems to promote language learners’ creative writing

Xem mô tả

0

Xem & Tải

0

Tóm tắt
This article describes how poems can effectively be used to foster EFL/ESL students’ creative writing. The paper starts with discussing the meaning of creativity, and the importance of creativity within the language learning process. Then, it proceeds to demonstrate how students’ creative writing can be fostered by composing English poems. A three-stage writing using model advocated by Bouman (1983) is employed to promote students’ creative writing skills. Creativity in writing isb assessed using abrubric specifically designed for this study. Sample writings of poems produced by learners are included to illustrate how the use of model poems, which is used as a source of input, can facilitate creative writing.
Mô tả
Năm xuất bản
2014
Tác giả
Yasemin
Nhà xuất bản
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Vui lòng sử dụng ứng dụng TMU DRM để tải/mượn tài liệu số

Thực thể liên kết

Kết quả tìm kiếm tác giả/Nhà nghiên cứu

Tìm kiếm của bạn không trả về kết quả. Bạn có gặp khó khăn khi thực hiện tìm kiếm? Hãy thử lại bằng cách đặt từ khóa tìm vào trong cặp dấu ngoặc kép