Logo của kho lưu trữ
  • Đăng nhập
    hoặc
    Có phải bạn quên mật khẩu?
  • ...
  • ...
Logo của kho lưu trữ Trung tâm khoa học thông tin thư viện thư viện kỹ thuật số
Cổng thông tin
OPAC
  • Đăng nhập
    hoặc
    Có phải bạn quên mật khẩu?
  • ...
  • ...
  • Đơn vị & Bộ sưu tập
  • Duyệt theo
    • Năm xuất bản
    • Tác giả
    • Nhan đề
    • Chủ đề
    • Kiểu tài liệu
  • Thực thể
  • Trợ giúp
  • Liên hệ
  1. Trang chủ
  2. Duyệt theo tác giả

Duyệt

  • Đơn vị & Bộ sưu tập
  • Năm xuất bản
  • Tác giả
  • Nhan đề
  • Chủ đề
  • Kiểu tài liệu

Hồ sơ tác giả

  • Bùi Thanh Thủy (78)
  • Nguyễn Văn Thiên (35)
  • Mai Anh Tuấn (25)
  • Dương Văn Sáu (14)
  • Đinh Công Tuấn (14)
  • Nguyễn Hữu Nghĩa (13)

Load More

  1. Trang chủ
  2. Duyệt theo tác giả

Duyệt theo Tác giả "Ahsani Taqwiem"

Chuyển tới một điểm trong chỉ mục:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Hoặc nhập chữ cái đầu tiên
Đang hiển thị 1 - 1 của tổng số 1 kết quả
Số kết quả/trang
Tùy chọn sắp xếp
  • Ấn phẩm
    The Development of Short Story Creative Writing Teaching Materials in Wetland Environment
    (Scholars Journal of Arts, Humanities and Social Sciences, 2022) Ahsani Taqwiem; Lita Luthfiyanti
    This research objective was to design teaching materials containing short story writing material for students taking Creative Writing Courses. Writing short stories is a complex competency, even for undergraduate students. Various problems arise in the creative writing process. One is the lack of learning materials that suit the students’ needs. Therefore, this research aimed at developing materials to solve the lack of teaching materials related to writing short stories. The object of this research and development consisted of students who took creative writing courses at the Indonesian Language and Literature Education study program, Faculty of Teacher Training and Education, Lambung Mangkurat University. This research procedure included (1) conducting needs analysis, (2) developing teaching materials, (3) designing and conducting formative evaluations, (4) revising teaching materials, and (5) conducting summative evaluations or product trials. The material that has been completed has gone through a trial phase for students and showed an increase in students’ knowledge and skills in writing short stories